Hotel Lech Gniezno

Strona Główna
Promocje weekendowe Rezerwacja Regulamin i zasady rezerwacji RODO Regulamin Parkingu Deklaracja dostępności Standardy i polityka ochrony małoletnich
Pokój 1-osobowy Pokój 2-osobowy Pokój 3-osobowy
Ceny podstawowe Ceny weekendowe Ceny dla zgrupowań sportowych Ceny dla kursów, szkoleń, wycieczek Regulamin Karty Stałego Klienta
Konferencje
Obiady rodzinne Oferta dla klientów indywidualnych i grup zorganizowanych Rodzaje i propozycje menu przyjęć okolicznościowych Catering
Galeria Kontakt Rekreacja ☰
Zmień rozmiar czcionki Zmień kontrast strony




Regulamin i zasady rezerwacji


 

REGULAMIN HOTELU „LECH”

 

 

  1. Pomieszczenia mieszkalne w hotelu zwane dalej „pokojami” wynajmowane są na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 i trwa do godz. 12.00 dnia następnego.
  3. Najemca pokoju zwany dalej „gościem hotelowym” może zająć bez dodatkowej opłaty pokój w godz. 8.00 do godz. 12.00 w dniu , w którym rozpoczyna się pobyt , jeśli pokój ten jest wolny.
  4. Najmując pokój hotelowy gość określa czas swego pobytu , a w przypadku braku jakiegokolwiek określenia przyjmuje się , że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz.10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pomieszczenia hotelowego, co jednak nie wiąże hotelu.
  6. Hotel nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
  7. W pokoju dwuosobowym drugie miejsce może być wynajęte na życzenie lub za zgodą gościa hotelowego zajmującego ten pokój.

   8. Restauracja hotelowa jest czynna codziennie od godz.7.00 do godz. 16.00.

   9. Śniadania są wydawane codziennie od godz. 7.00 do godz. 10.00.

  10.Hotel obowiązany jest zapewnić:

  • Warunki do pełnego wypoczynku gościa, w szczególności przez nie wykonywanie bez zgody gości jakichkolwiek czynności w pokoju (np. sprzątanie, naprawa urządzeń itp.)
  • Wymianę bielizny pościelowej co trzy dni
  • Codzienną wymianę ręczników

  11. Hotel obowiązany jest:

  • Bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w hotelu – przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków
  • Do świadczenia nieodpłatnie na życzenie gościa hotelowego następujących usług:
  • Depozytowych
  • Budzenia o określonej godzinie
  • Przyjmowania bagażu na przechowanie

12. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest istotnie ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostały złożone do depozytu w recepcji.

13. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

14. Osoby, które nie są zameldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 22.00 do 7.00 dnia następnego.

15. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, które nie stanowią wyposażenia tych pomieszczeń.

16. W hotelu należy zachować ciszę od godziny 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.

17. Przy każdorazowym opuszczeniu hotelu klucz do drzwi pokoju, po ich zamknięciu należy pozostawić w recepcji hotelowej.

18. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających.

 

 

ZASADY REZERWACJI USŁUG HOTELOWYCH

 

Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania przez klientów hotelu rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację i ważności rezerwacji usług hotelowych.

SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
Rezerwacji wstępnej klient może dokonać poprzez:
- wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej: listem, w formie elektronicznej lub faxem,
- osobiście, później potwierdzone w formie pisemnej przez Recepcję,

- telefoniczne zamówienie pobytu, później potwierdzone w formie pisemnej przez Recepcję.

Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji gwarantowanej jest uiszczenie przez klienta przedpłaty w formie zadatku (przelew / gotówka / karta) wpłaconego do 7 dni dni roboczych od daty dokonania rezerwacji wstępnej w wysokości 30% wartości zamówionej usługi.

Przedpłata powinna zostać uzupełniona przez klienta do wysokości 40% zamówionej usługi na 14 dni przed przyjazdem.

Hotel wystawia dokument księgowy potwierdzający dokonanie w/w wpłat.

Wpłaty krajowe:
numer rachunku bankowego – 38 9065 0006 0000 0000 4125 0001

 

Wpłaty zagraniczne:
numer rachunku bankowego – BIC/SWIFT GBWCPLPP

PL 38 9065 0006 0000 0000 4125 0001

 

Rezerwacja nie zostanie dokonana skutecznie w przypadku braku wpłaty zadatku w określonym powyżej terminie.
 

Hotel zobowiązany jest do powiadomienia klienta o zmianie konta bankowego, jeśli taka nastąpi.

 

OPŁATY ZA POBYT
Opłata za pobyt jest pobierana w momencie zameldowania. Opłata za usługi dodatkowe zostanie pobrana najpóźniej w dniu wyjazdu. Naliczanie wartości rezerwowanych usług hotelowych następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji cennikiem hotelowym.
Hotel wystawia dokument księgowy potwierdzający dokonanie opłaty za pobyt.
 

ANULOWANIE REZERWACJI
Istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednakże klient zostanie obciążony opłatą za rezygnację.
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu klient zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
- na 30 dni i więcej przed planowanym przyjazdem = 25% wartości rezerwowanego pobytu.
- pomiędzy 30 a 14 dniem przed planowanym przyjazdem = 50% wartości rezerwowanego pobytu.
- na mniej jak 14 dni przed planowanym przyjazdem = 100% wartości rezerwowanego pobytu.
- w przypadku braku przybycia bez anulowania rezerwacji = 100% wartości rezerwowanego pobytu.
Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
Opłata za rezygnację będzie potrącona z kwoty wpłaconego zadatku lub kwoty opłaconego pobytu. Na pozostałą część opłaty za rezygnację z pobytu (jeśli taka wystąpi) zostanie wystawiona faktura i przesłana na adres korespondencyjny klienta.

Anulowanie rezerwacji wymaga dla swej ważności formy pisemnej na w/w adres:.
Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji

Hotel Lech

ul.Bł.Jolenty 5
62-200 Gniezno

tel: rez. indywidualna +48 61 426-23-85
tel: rez. grupowa +48 61 426-23-85

 

e-mail: recepcja@hotel-lech.pl

DODATKOWE INFORMACJE
-Doba hotelowa zgodnie z regulaminem hotelu rozpoczyna się o g.14.00, a kończy się o g.12.00 dnia następnego.
-Dzieci do 4 lat śpiące z rodzicami nie podlegają opłacie.
-Dzieci od 4 lat do 12 lat podlegają opłacie według cennika.
-Dzieci od 4 lat do 12 śpiące na pełnowymiarowym łóżku w pokoju nie podlegają zniżce.
-Dzieci powyżej 12 lat podlegają opłacie w pełnej wysokości.
-Pobyty grupowe podlegają opłacie według cennika.
-Pobyty pakietowe podlegają odrębnej kalkulacji.
-Istnieje możliwość pobytu ze zwierzętami pod warunkiem okazania aktualnego świadectwa szczepienia.
-Intencją hotelu jest zawsze polubowne rozwiązanie wszelkich problemów związanych z realizacją niniejszego Regulaminu i realizowanymi przez hotel świadczeniami.
-W przypadku niemożliwości osiągnięcia porozumienia pomiędzy hotelem a klientem w jakiejkolwiek sprawie Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów jest wyłącznie Sąd właściwy dla Miasta Gniezna-Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
 

ADRES DO KORESPONDENCJI

Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji

Hotel Lech

ul.Bł.Jolenty 5
62-200 Gniezno

tel: rez. indywidualna +48 61 426-23-85
tel: rez. grupowa +48 61 426-23-85


e-mail: recepcja@hotel-lech.pl

www.hotel-lech.pl
 


 




Copyright 2025r. Hotel Lech Gniezno
Projekt i wykonanie Logi.pl